Klachtafhandeling

Ontevreden over een product?
Mocht het voorkomen dat u ontevreden bent over één van onze producten, dan horen we dat graag van u. Wij staan volledig achter de producten die wij verkopen. Echter we beseffen ons dat er wel eens iets mis kan gaan. In dat geval willen we u graag helpen. We willen u vragen om voor u een klacht indient, even op de pagina veel gestelde vragen te kijken. Misschien staat uw vraag er al tussen.

Procedure klachtafhandeling
Wanneer u een klacht heeft over één van onze producten of onze dienstverlening dan kunt u de klacht op een aantal manieren bij ons indienen, per mail, post of telefonisch. Onderaan deze pagina staan onze adresgegevens.

U kunt uw klacht/opmerking per mail of per brief indienen, voorzien van:

  • Wilt u uw naam, adres en telefoonnummer aangeven?
  • Wilt u in uw e-mail het product waar u een vraag of klacht over heeft benoemen?
  • Wilt u de klacht duidelijk omschrijven?
  • Wilt u wanneer u de bon nog heeft, het factuurnummer aangeven?
  • Wanneer u geen factuurnummer heeft, wilt u dan de aankoopdatum aangeven? Telefonisch
  • Wilt u het product waar u een vraag of klacht over heeft bij de hand hebben?
  • Wilt u de bon / factuur bij de hand hebben?

Hoe werkt het?
Wanneer u ons mailt, een brief stuurt of ons belt, proberen we uw klacht direct op te lossen. U mag er op rekenen dat wij uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. Wanneer uw vraag een probleem is dat reeds bij ons bekend is, zullen we u vragen om het product naar ons op te sturen. We sturen u eerst een schriftelijk akkoord met de vraag om het product aan ons te retourneren. We vergoeden u dan de verzendkosten die u dan moet maken om het product per post naar ons op te sturen. We storten het bedrag van deze verzendkosten retour op uw bankrekening. (Daarna ontvangt u, binnen drie dagen na ontvangst van uw retourzending, kosteloos het vervangende product weer thuis.

Heeft u een ongebruikelijke klacht die we verder moeten uitzoeken, dan maken we een klachtenafhandeling dossier aan. U krijgt een schriftelijke bevestiging van uw gemelde klacht met daarin de procedure en een schatting van de tijd die de klachtafhandeling in beslag zal nemen.

U kunt uw klacht of vraag sturen naar: Per email: info@autolakopmaat.nl  Telefonisch: 0318 – 570538  Per post: Autolakopmaat.nl, De Klomp 2, 6745 WB De Klomp