Klachtafhandeling

Ontevreden over een product?
Ben je ontevreden over één van onze producten, dan horen we dat graag van je. Wij staan volledig achter de producten die wij verkopen. Echter we beseffen ons dat er wel eens iets mis kan gaan. In dat geval willen we je graag helpen. We willen je vragen om voor je een klacht indient, even op de pagina veel gestelde vragen te kijken. Misschien staat jouw vraag er al tussen.

Procedure klachtafhandeling
Wanneer je een klacht hebt over één van onze producten of onze dienstverlening dan kun je de klacht op een aantal manieren bij ons indienen, per mail, post of telefonisch. Onderaan deze pagina staan onze adresgegevens.

Verstuur je een klacht/opmerking per mail of per brief? Beschrijf hierin dan:

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Het product waar je een vraag of klacht over hebt
  • Omschrijf duidelijk de klacht
  • Als je de bon nog hebt, het factuurnummer dat hierop staat
  • Als je de bon niet meer hebt, de aankoopdatum

Bel je ons met een opmerking over een product, let dan op het volgende:

  • Houd het product waarover je een vraag of klacht hebt bij de hand
  • Houd de bon / factuur bij de hand

Hoe werkt het?
Als je ons mailt, een brief stuurt of ons belt, proberen we je klacht direct op te lossen. Je mag er op rekenen dat wij jouw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. Wanneer je vraag een probleem is dat al bij ons bekend is, zullen we je vragen om het product naar ons op te sturen. We sturen je eerst een schriftelijk akkoord met de vraag om het product aan ons te retourneren. We vergoeden je dan de verzendkosten die je moet maken om het product per post naar ons op te sturen. We storten het bedrag van deze verzendkosten retour op je bankrekening. Daarna ontvang je, binnen drie dagen na ontvangst van uw retourzending, kosteloos het vervangende product weer thuis.

Heb je een ongebruikelijke klacht die we verder moeten uitzoeken, dan maken we een klachtenafhandeling dossier aan. Je krijgt een schriftelijke bevestiging van je gemelde klacht met daarin de procedure en een schatting van de tijd die de klachtafhandeling in beslag zal nemen.

Je kunt je klacht of vraag sturen naar: Per email: info@autolakopmaat.nl  Telefonisch: 0318 – 570538  Per post: Autolakopmaat.nl, De Klomp 2, 6745 WB De Klomp